de unspeakable tales

to lose a heart means not it will be lost forever.but the right one must find it and take it back..

Cinta

Menatap jalan yang menjauh
Tentukan arah yg ku mau
Tempatkan aku pada satu
Peristiwa yang membuat hati lara
Di dekat engkau aku tenang

Sendu matamu penuh tanya
Misteri hidup akankah menghilang
Dan bahagia di akhir cerita

Cinta
tegarkan hatiku
Tak mau sesuatu merenggut engkau
Naluriku berkata
Tak ingin terulang lagi
Kehilangan cinta hati
Bagai raga tak bernyawa
Aku junjung petuamu

Cintai dia yang mencintaiku
Hati yang dulu belayar
Kini telah menepi
Bukankah hidup kita
Akhirnya harus bahagia

Cinta
Biar saja ada
Yang terjadi biar saja terjadi
Bagai manapun hidup
Memang hanya cerita
Cerita tentang meninggalkan dengan ditinggalkan
Cinta…


Tanpa

Resah yang ku
Ubah dalam kata
Melukiskan kesunyian
Tanpa engkau aku tak mengerti
Meski

Pagi itu menatapi
Akan sunyi tanpamu
Menemani aku sepi
Tanpa..

Cintamu aku resah
Tanpa..
Kasihmu aku hampa
Tanpa..
Dirimu aku matiHohoo…
Tanpa..

Cintamu aku resah
Tanpa..
Kasihmu aku hampa
Tanpa..
Dirimu aku mati
Hohoo…
Tanpa..

Cintamu aku resah
Tanpa..
Kasihmu aku hampa
Tanpa..
Dirimu aku mati
Hohoo…
Kini benar-benarku rasakan

Dalam benuk hatiku tanpamu
Ku tak mengerti
Takut
Takut jauh dari dirimu
Kan kau tinggalkan aku sendiri
Tanpamu ku mati
hohoo…
Resah yang ku

Ubah dalam kata
Melukiskan kesunyian
Tanpa engkau aku tak mengerti
Tanpa..

Cintamu aku resah
Tanpa..
Kasihmu aku hampa
Tanpa..
Dirimu aku mati
Hohoo…
Tanpa..

Cintamu aku resah
Tanpa..
Kasihmu aku hampa
Tanpa..
Dirimu aku mati

>>>skali skala nk jiwang..

2 comments:

erh .. org suka lagu ni . hepi gile . but now x dpt nk hepi sgt dh kn . dh la xda kija . kita ni duk jd mcm org gila da . tiap hari crk kija . x dak yg dtg . xpa la k`izan . dh nasib cmni . bkn x usaha . dh usaha, x mau gak dtg rezeki tu . nasib da kak izan , ley geng ngn cek . hak lain suma dh da kerjaya depa . xheran dh kita kn ?

diya--it's ok..rezki da tp lmbt..bak kata mak aku..trus usaha n b'doa..suatu hari nti dpt gak..chayokkk..hehehe