de unspeakable tales

to lose a heart means not it will be lost forever.but the right one must find it and take it back..

Pada bulan 30 Mei yang lalu, kakak aku yang sulong br mendirikan rumah tangga bersama jejaka pilihan dia yang bernama Shahizan..Hari kenduri tu aku br sampai umah dari Melaka,so sampai2 tu dah kena tolong apa2 yang patut.Maklum kenduri kawin kan msti la banyak keja.Penat tu xyah cakap la. Atas bas sj dah 9 jam..Tp aku xksah sb dia kan kakak aku..Baru2 ni dia ada menyampaikan berita yang sangat2 bek kat family aku..Tp dalam family aku tu,aku la org first yang tau sb dia cakp kat aku dl..hehehe.Berita yang aku maksudkan ialah dia dah mengandung 3 bulan..Orang paling seronok msti la mak ayah aku..sampai nangis2 lg..mak aku je la..hehehe.maklum la cucu sulong.Hr raya baru2 ni dia raya kat umah aku,apa lagi dapat layanan mcm tuan puteri la..cakap je nk makan apa, sk apa, mesti dpat..klo xda ayah aku sanggup gi kedai beli apa yang dia nak..ermm..best btul.org mengidam la kata..Tp tu la makan xbnyak mn pun..tp ok gak la, leh aku tolong abiskan..hehehe..apapun, aku pun hepi sangat sb aku akn dapat anak sedara..hehehe

1 comments:

haha..hg tara perabeh makanan org saja.. gemuknya dak gak!!!
jeles aku!!haha~